dimarts, 11 de novembre del 2008

XXVIII Pujada a la Seu Vella

El proper diumenge 14 de desembre la Secció Excursionista del Casal Ocell Negre participarà a la Pujada a la Seu Vella, una cursa popular de 10 km que recorre la ciutat per acabar pujant al turó coronat pel símbol més emblemàtic de les Terres de Ponent. Cridem doncs als socis de la Secció Excursionista i del Casal Ocell Negre que vulgueu participar perquè vingueu a córrer amb nosaltres. De moment ens trobarem cada dimarts a les 19.00 hores a la passarel·la dels Camps Elisis (marge esquerra) per escalfar motors de cara a aquesta cita de l'atletisme lleidatà. Vine a suar la cansalada amb l'Ocell Negre!!

1 comentari:

Alumnes de cinquè ha dit...

Ep!!! Jo també m'hi preparo per a la Pujada!!!!! Com costa el tram final, eeeeh?

Jo generalment vaig a córrer una mica més tard, però si puc algun dimarts m'hi passo, ok?

Això si, el meu ritme és "Palanganero" i amb la calma, però allí estaré!!!
Apa, doncs, mos veiem corrent!!

Txús